Sa souvraya niende misain ye.

Diary entry, >date&time(end8)<: awaiting and exploring

Mnogo sam se šetao dvorcem Narsitis dok sam čekao ostale. Dvorac je rađe veličanstven, u mnogo pogleda. Da se dođe do njega mora se duboko ući u Sive Planine, a ni put nije lak, dobro je izloran, od uskih puteljaka koji više liče na labirint i plovidbe jezerom koje bi sigurno rezultiralo smrću, možda ne najbolji, no najbrži put do njega jest kroz podzemne tunele koji se stretch out trought entire regije. Vjerujem, moguće je da su to i katakombe, ili je netko, nekad, živio u tim tunelima. Nisam išao daleko i držao sam se jednostavnog puta i vidio sam da ima nekih mjesta gdje bi se netko mogao skormno smjestiti, te sam skoro pa i siguran da bi u nekim djelovima voda, vjerojatno jezera, no tko to zna, bi trebala teć. Kako i zašto je trenutačno pored mene. Već će doći red na to i razotkrivanje svega po redu, od ovog djela planine do skroz istočnijeg i južnijeg kraja.

Eh, malo sam skrenuo s teme. Nadam se da dok ću čitati ove bilješke u budućnosti da će mi biti na pameti držati se orginala... no možda je bolje ovako dok lutam... no nadam se da neće to za sobom poregnuti veću cjenu. Sad kad malo bolje razmislim, nisam nitisskrenuo već se odredio a jedan put... oh tako mi magije...

Kada se prođe labirint puteljka, otkrije se malo naselje, zaštićeno od vjetra u uvali, no kako cijeli dio planina nema mnogo vjetra, vjerojatno sam u krivu, a i tko zna što sve ove planine kriju i omogućuju. Ponekad se pitam jel bi neke stvari trebale biti drugačije, kao što se čine. Na kraju naselja, koje nije oveće se dolazi do... zidina, te i poprilično velik prolaz trough the gate


*Uplašeni mačak mi uletio us obu i poremetio emocije dok sam pisao. Opis dvorca slijedi kasnije, sada ću skicu napraviti i, ah, nadam se prvom prilikom postati.*


...a sve ovo sam počeo pisat kada počeo ovo pisati:


Čitam neke stvari, tj.netko je javno napisao kako je prevario ženu. Što me "privuklo" da pročitam tekst je što je pisalo kako se odigralo, a kak mi dosadno rekoh si ajd, budem prošvrljal. Pročitam i naravno, zgrozim se. Još se više zgrozim kada ugledam silna mišljenja i potvrde kako je dobro varanje. Dobim portiv poklonidbe agonije nekim osobama. Ne volim se prisjećati činjenice da mi je gore kada nekoga boli briga nego kada barem nešto jest, kakvo god da bilo.

- as usual, samo skica

27.07.2008. u 05:20 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2009 (2)
Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Na ovom blogu se nalaze moje male priče, tj.skice, crtice. Tekst je zbunjujuć, tek toliko da napišem i postam si na internet i da kasnije spojim, jer pišem u dijelovima, kako me uhvati inspiracija, tako pišem, bez plana. Čitajte ako hoćete, ovo je za mene, a ako vam se svidi, komentirajte...i dobrodošli :)

NOTE: Među prvim stvarima, zanemarite gramatičke i pravopisne promašaje, ejr dok pišem uglavnom uopće ne pratim pažnju na to već se koncentriram da sve napišem. Uglavnom će te pročitati nešto vezano uz ime "Garcia", no ime je nebitno, već samo imenom oslovljavam glavnog lika, tj.jednog lika, a sad će li taj lik biti on, netko drugi (a ne "pravi" Garcia) ili ime promijenjeno, vidjeti će se. Kao što rekoh, (to) tu su mi "crtice", još se mnogo toga ima za promijeniti, nadovezati, izmijeniti, čak izbrisati - a pošto ne volim stavljati nešto u zaborav, biti će vjeroajtno iskorišteno u druge stvrhe. My own fantasy world...


piče na stranici:
1."moderno" #1
2."moderno" #2
3.Jaws of Destiny: After the felt
4.Garcias' suffering
5.Pustite me da vrištim
6.Garcias' awakening
7."Why?" (very incomplete)
8.my-imaginated Morequin's end
9.Await in Narsitis

o Autoru

Autor je jedan čovjek koji od rođenja nije oduševljen okolnim svijetom, pa većinu svog vremena provodi pred kompjutorom, u svojoj tamnoj sobi i u prirodi gdje nema ljudi i mašta svoj svijet. Svjestan je stvarnosti, samo voli pisati priče i pjesme, izražavati se rječima, makar ga ponekad izdaju. Nije neki specijalni pisac, niti nema tu titulu, samo voli pisati, i misli pisati dok ne prestane postojati. Nije mu cilj ostaviti trag u povijesti, već jedostavno da opiše svoje svijetove i fantazije, da pruži još barem jednu sliku. Često ubacuje elemente te podatke o kojima i sam malo zna ili čak ništa i navodi sliku kako misli da bi izgledalo. Među glavnim vodama mu je magija, favorit - vremenaska magija, tj. moć vremena, izbor i odluke ljudi, manipulacija, ljubavne strasti, nadnarevni umovi (tako i dr.stvari nadnarevne prirode - zašto se bojati i uništavati kada možeš proći i istražiti?).
Jedna od knjiga koje su mu otvorile oči i dale uvid u neke stvari, tj. štivo koje ga je "prikovalo" je serijal knjiga "Wheel of Time", fantasy saga od jedanaest nastavaka, te sljedeći se piše. Autor je Robert Jordan (to mu nije pravo ime, već pseunonim). Voli fantasy knjige, ali vrhunskog sadržaja, goth tematiku i mističnost, kao i Manga "stripove" (ne voli taj izraz - strip) i među boljima mu je Manga "Priest" od Min-Woo Hyung . Od ozbiljnijih knjiga voli ruski realizam (Fjodor Mihajlovič Dostojevski) i američki romantizam (Edgar Allan Poe). Za sada toliko o tome. Autor je filozovskog jezika, čudne mašte i još čudnije pameti i lako promjenjivog raspoloženja, "kak ga pukne" bi se reklo. Veoma cjeni glazbu, nema najdražeg benda ili pjevača, sve što pobuđuje emocije je vrijedno slušanja, melen za unutrašnjost, bio gnjev ili radost.



Fellow Writers

Kanoe - The Messiah of Silence (priče)
The Devil Herself (priča)
Poet of darkness (pjesme, priča)
kalu the maggot (priča, pjesme)
[opheliac] (priče, pjesme)
Pascal (još nije ništa objavio, al natjerat ću ga!)
Dark Lantern (priča)
Bystender (pjesme)

ostalo

Mange i knjige:
o Manga "Priest"
o knjizi "Wheel of Time"

Stvaratelji:
Edgar Allan Poe
Robert Jordan
Fyodor Mikhailovich Dostoevsky
Hideo Kojima
Amy Hennig (no link)
Vanessa Mae


Igre:

(određene po ili mojoj igrivosti i/ili priči (to je samo lista, ništa posebno)):
Final Fantasy
Armored Core
Star Wars: KotOR II: TSL
Silent Hill
Legacy of Kain
Warzone 2100